Monday, February 13, 2012

මගෙ පණ කෙන්ද ගෙනියන්න කවුදෝ ඈවිත්

    
     පහුගිය දවස් ටිකේම ගෙදර එහෙමත් නැත්නම් බෝඩිමේ ඉන්නවට වඩා හිටියෙ බස් වල. බදුල්ල කොලඔ.... කොලඔ රත්මලාන... රත්මලාන අම්බලන්ගොඩ... අම්බලන්ගොඩ දෙමටගොඩ... අම්බලන්ගොඩ කොලඔ බදුල්ල... බදුල්ල මාතර අම්බලන්ගොඩ... අම්බලන්ගොඩ වැල්ලවත්ත.... අම්බලන්ගොඩ මාතර බදුල්ල... සතියක් විතර හැමදාම බස් එකේ.. ඒ ගැන කියන්න තව Blog Post එකක් ලියන්න වෙයි..  

    ඔන්න ඔහොම බස් වල යනකොට අපිට අහන්න වෙන සින්දු තියනවනෙ (දන්නවනෙ සින්දු වර්ග කරන විදිය.. දන්නෙ නැති අයට ලගදීම Post එකක් දාන්නම්...) අන්න ඒ විදියට අහන්න වුනු සිංදුවක් ටිකක් හිතට දැනුනා. එකම දවසෙත් කීප සැරයක් අහපු නිසා නිකමට වගේ පද ටික හොදින් අහගෙන හිටිය. හරිම අපූරුවට ලියල තියනව (මට දැනෙන විදියට). මම දන්න විදියට මේක කියන්නෙ කවීෂ. 
​මට පෙම් බැන්ද ලං ලංව හද සනසමින්
මගෙ පණ කෙන්ද ගෙනියන්න කවුදෝ ඈවිත්
පෙම්බරී මේ අසාපන්, සුන්දරී මේ බලාපන්
හිමි කරගන්න බැරුවාට මේ ආත්මයේ
මතු භවයේදී මගෙ වෙන්න සිතපන් ල​දේ..


අපි දුක්වින්ද පෙම් බැන්ද මතකයේ මැදින්
මම උහුලන්නෙ කෙලෙසින්ද නුඔ නැති දුකින්
ඔහු නු​ඹේ හිමි වුනා දෙන්, මේ භවේ නිම වුනාදෙන්
ඔබ හිනැහෙන්න සැනසෙන්න සිහිනේ මගේ
මතු භවයේම ලග ඉන්න වෙන් නොවන සේ...


මුළු සසරේම එක්වෙන්න පැතුවා අපි
දැන් ගෙනියන්න සුරකින්න පණ මේ මගේ
මහතුනේ මේ අසාපන්, පණ වගේ සුරැකියා මං
ඔබ ඉවසන්න මං වගේ මතු භවයෙදී
මට සැනසෙන්න මගෙ සොදුර හිමිවී යලි

    ඒත් මෙකෙ හරියටම තේරුම මට තාම තේරෙන්නෙ නෑ.. මගේ සියල්ල දත් රූම නම් මේ දැන් මම සිංදුව අහනව ඈහිල කිවුව; 

හපෝ.. ඕක මැරෙන එකමයි හොද... ගෑනු කීයක් ඉන්නවද? 

    ඒත් මට හිතෙන විදියට නම් මෙතන කවුරුත් මැරෙන්නෙ නෑ.. ඉන්නෙත් එක කෙල්ලයි.. අනේ මන්ද.... හරියටම තේරුම දන්න කෙනෙක් ඉන්නව නම් Comment එකක් දාන්නකො....

(මට හිතෙන විදියටනම් ආදරේ කරපු කෙල්ලව බදින්න නැත්නම් එයාට ආදරේ කරන්න වෙනත් කෙනෙක් ඈවිත් වගේ)

5 comments:

  1. රූමා ගැන කිව්වොත් නම් තමාට ගොඩක් නැති සහ ඌට නොතිබීම නිසා ඉර්සියාවෙන් කියපු කතාවක් බව පැහැදිලියි

    සින්දුව නම් මටත් අබ්ලික්...

    ReplyDelete
    Replies
    1. අන්න නියම වචනෙ... අබ්ලික්.. වචනේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්ම මේක නම් අබ්ලික් තමා...

      රූම ගැනනම් මම මුකුත් කියන්නෙ නෑ.. මොකද හදිස්සියකට BOC නිවාස ණයක්වත් ගන්න ඉන්නෙ රූම විතරයිනෙ....

      Delete
  2. ආ මම හිතන්නෙ අර හින්දි පිචර් එකෙ සීන් එක...අර ශාරුක් ලෙඩ වෙලා සින්ටා සයිෆ් අලී එක්ක විවාහ වෙන්නෙ...අන්න එක බලල තමයි සින්දුව ලියල තියෙන්නෙ...

    ReplyDelete
  3. අඩේ මං මේක අහලා නෑනේ !

    ReplyDelete
  4. apuuuu meka mamath ahuwa bus ekedi .mam hithuwa gl marila holmanak wela avith meya aran yanna hadanawa wath da kiyala adana adillata lol.

    -nadee-

    ReplyDelete

ටිකක් ඡනප්‍රිය ඒව